tisdag 17 maj 2011

Så trött idag...

Idag är jag bara trött sur och grinig. Vet inte varför. Maken min glömmer allting hela tiden och jag känner att jag måste ha järnkoll på allting som rör hemmet och skola mm.
Han glömmer alltid att skicka med frukt t ex.....

Inga stora saker men är man grinig redan innan så blir det inte bättre. Dagen fortsätter med att han utan att berätta något trixar och leker med vår fasta telefon så hela eftermiddagen har ingen kunnat ringa in. Oj glömde visst ändra tillbaka :)

Nåja ... att sy piggar alltid upp. Min 6 åriga dotter sa det när hon märkte hur sur jag var: - men mamma gå och sy!

Hade jag gärna gjort, har fått ett underbart jerseytyg med fordon på men ingen mudd hemma som passar och då tappade jag lite sugen.

Tror jag går och lägger mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar