Visar inlägg med etikett byxor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett byxor. Visa alla inlägg

söndag 12 juni 2011

Byxor fordon

Underbart tyg att arbeta med. Interlock jersey med lagom töj i. Turkosa (eller kanske kurtosa om man skall citera min dotter) muddar och hög mudd i midjan.
Valde att sy dessa som smalare byxor, det är så många modeller till killar som är rätt pösiga och nu när det varit så varmt har det varit skönt att kunna dra på honom ett par tunna långbyxor.

onsdag 18 maj 2011

Snygga elefanter

Sydda i en pösig modell. Speciellt nöjd med hur snyggt mudden passade ihop med byxtyget.


måndag 9 maj 2011

Velour byxor


De allra första byxorna jag sydde till Henry. Det är alltid kul att se hur långt man kommit sedan dess :)