Valde att sy dessa som smalare byxor, det är så många modeller till killar som är rätt pösiga och nu när det varit så varmt har det varit skönt att kunna dra på honom ett par tunna långbyxor.
Så du har hittat till min blogg, vad roligt! Jag är en skaparglad trebarnsmamma och förskolelärare. Här kommer jag att blogga om mina skapelser. Mestadels så syr jag, ibland med sämre resultat och ibland med riktigt bra.
Visar inlägg med etikett byxor. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett byxor. Visa alla inlägg
söndag 12 juni 2011
Byxor fordon
Valde att sy dessa som smalare byxor, det är så många modeller till killar som är rätt pösiga och nu när det varit så varmt har det varit skönt att kunna dra på honom ett par tunna långbyxor.
onsdag 18 maj 2011
Snygga elefanter
Sydda i en pösig modell. Speciellt nöjd med hur snyggt mudden passade ihop med byxtyget.
måndag 9 maj 2011
Velour byxor
De allra första byxorna jag sydde till Henry. Det är alltid kul att se hur långt man kommit sedan dess :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)